خیال باطل

سایتی متفاوت ، با مطالب زیبا و پر محتوا

خیال باطل

سایتی متفاوت ، با مطالب زیبا و پر محتوا

آخرین نظرات
  • ۵ اسفند ۹۴، ۱۸:۲۰ - سوگند
    دقیقا

بهانه ی انتظار ...

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ


همیشه آسمون آبی نیست.   

اونه که آسمونو آبی می کنه .                                            

گاهی بعضی از عصرها، ابرهای زیادی

توی آسمون حیاط جمع میشن و من ،

دلم خیلی می‌گیره ...


اگه عروسکم رو دختر همسایه گرفته

باشه، گریه هم می کنم .       

آروم و یواشکی ...،و دلم می‌خواد مامان

زودتر از همیشه، از سر کار برگرده تا همه

 چیز خوب شه.

هی به آسمون نگاه می‌کنم و از خدا

می‌خوام مامانو  زودتر به خونه برسونه...

 فکر می‌کنم گاهی عروسک مامان هم ، 

گم می‌شه.

یا کسی به زور، از اون می‌گیره . شاید

هم دست عروسکش کنده می شه...            

آخه نمی‌دونم چی، مامانو  این‌قدر غمگین

می‌کنه،که بعضی از عصرها ، خیلی دلش                   

می‌گیره وبه آسمون نگاه می‌کنه و از خدا

چیزی می‌خواد...   

انگار می‌خواد  که کسی بیاید...

کسی که آسمون ابری رو آفتابی می‌کنه ...

و  اشک های مامانو ... پاک...

من دلم می‌خواد بدونم اون کیه؟ اونوقت از اون می‌خوام،

مواظب همه عروسک‌ها باشه....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
Nazanin & Fatemeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی