خیال باطل

سایتی متفاوت ، با مطالب زیبا و پر محتوا

خیال باطل

سایتی متفاوت ، با مطالب زیبا و پر محتوا

آخرین نظرات
  • ۵ اسفند ۹۴، ۱۸:۲۰ - سوگند
    دقیقا

خدای مهربانی ها ...

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ
خدای من نه دور کعبه است 
نه در کلیسا 
نه در معبد 
خدای من همینجاست 
کنار تمام دلواپسی هایم ، بغض هایم ، خنده هایم 
خدای من ، مرا از آتش نمی ترساند  
ام------------------------------------ا
می ترساند مرا از شکستن دلی ...
اشک آوردن به چشمی ...
نا حق کردن حقی ... 
خدای من می بیند مرا 
" هر جا که باشم می فهمد مرا با هر زبانی که سخن می گویم 
خدای من حواسش در همه احوال به من هست "
خدای من مرا از هیچ نمی ترساند 
جز " بی فکر سخن گفتن " و " رنجاندن دلی "
خدای من ...
" خدای تمام مهربانی هاست ... "


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
Nazanin & Fatemeh

نظرات  (۱)

خدا همین نزدیکیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی