خیال باطل

سایتی متفاوت ، با مطالب زیبا و پر محتوا

خیال باطل

سایتی متفاوت ، با مطالب زیبا و پر محتوا

آخرین نظرات
  • ۵ اسفند ۹۴، ۱۸:۲۰ - سوگند
    دقیقا

طنز...

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ




تو خیابون لم داده بودیم به یه ماشین مازراتی یک میلیارد و 200 میلیونی
    یه پسره اومد بهم گفت ماشین خودته یا بابات؟
    نیم نگاهی بهش کردم و گفتم دوست داشتی تو هم یکیشو داشتی؟ سوئیچشو درآورد سوارش شد و رفت.
    درجا افسردگی گرفتم الانم تحت درمانم!



دکمه روشن کنترلو 20 بار می زنی تلویزیون روشن نمی شه
    عصبانی می شی، 2 بار پشت سر هم محکم فشار می دی روشن می شه دوباره خاموش می شه!



این فیلما که مادر پدرا قبل از رفتن تو اتاق بچه شون در می زنن اجازه می گیرن، اینا همش کلک سینماییه، جلوه های ویژه ست!




دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !



ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ!خعـــــــــــــلی
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ!
.
.
ﯾﻪ ﺩﻩ ؛ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ! 



من یه خواستگار داشتم.......
بهش گفتم فعلا میخوام درس بخونم..
بیشعور رفت و دیگه نیومد
اصلن به کلمه "فعلا"توجه نکرد!!!!




فرق مدرسه و دانشگاه :
اگه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی....
ولی اگه به دانشگاه دیر برسی مجبوری بری نیمکت اول بشینی....


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
Nazanin & Fatemeh

نظرات  (۱)

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۱ حسین غلامى خواه
جالب بودن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی