خیال باطل

سایتی متفاوت ، با مطالب زیبا و پر محتوا

خیال باطل

سایتی متفاوت ، با مطالب زیبا و پر محتوا

آخرین نظرات
  • ۵ اسفند ۹۴، ۱۸:۲۰ - سوگند
    دقیقا

الگوی شما تو ...

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

الگوی شما تو زندگیتون کیه؟
تحقیقات اخیر دانشمندان حاکی از اونه که مغز انسان از روابط ریاضی برای ذخیره ی علایق و احساسات استفاده می کنه.

بدون نگاه کردن به جوابا این تستو انجتم بدین....





1-یه عدد از 1 تا 9 به دلخواه انتخاب کنید

2-اون عدد رو در 3 ضرب کنید

3-حاصل رو به علاوه ی 3 کنید

4-دوباره حاصل رو در سه ضرب کنید

5-یه عدد دو یا سه رقمی به دست آوردید

6-ارقام عدد خودتون و با هم جمع کنین(مثلا اگر عددتون 52است5 رو با 2 جمع کنید)

حالا با توجه به عدد به دست آورده ولیست زیر ،ببینید الگوی شما تو زندگیتون کیه؟





































1)انیشتین

2)نلسون ماندلا

3)جاکوب روما

4)ابن سینا

5)تام کروز

6)بیل گیتس

7)کوروش کبیر

8)زکریای رازی

9)من

10)فردین











میدونم چه حالی داری .....من یه تاثیر خاصی روی مردم دارم...تو هم یه روز میتونی مثل من باشی باورکن!!!!!!!!اوه راستی... اینقد عددهای متفاوت رو امتحان نکن....

باهاش کنار بیا...ظاهرا من الگوی زندگی تو هستم...برو خوش باششششش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
Nazanin & Fatemeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی